We moeten alle kanalen aanspreken

overzicht
We moeten alle kanalen aanspreken
“Onze ambitie is niet om de grootste makelaar van België te worden, maar om onze klanten nog beter van dienst te zijn”, legt zaakvoerder Johan Heylen van Heylen Vastgoed uit. Daarom legt de makelaar zijn eieren niet in één mand zoals 22 collega’s.
In het artikel over de Kempense vastgoedmarkt en de verschuiving naar Immoscoop in de dinsdageditie van Gazet Van Antwerpen verklaarden Kempense makelaars dat Heylen Vastgoed als het grootste Kempense vastgoedkantoor de ambitie heeft om ook het grootste van België te worden.

“Dat strookt niet met de waarheid”, zegt Johan Heylen. “Onze ambitie ligt in een optimale dienstverlening via onze acht kantoren. Of er nog uitbreiding komt, is momenteel nog niet beslist.” Dat de vastgoedhandelaar zijn aanbod niet exclusief op de website Immoscoop plaatst zoals 22 Kempense collega’s, heeft te maken met uitzetten van een zo breed mogelijk promotiebereik.

“Om elk pand zo goed mogelijk in de markt te zetten, moeten wij als makelaar alle kanalen en media aanspreken. Dat zijn niet alleen online media zoals de eigen website en de meest bezochte portaalsites als Hebbes, Zimmo, Realo, Immoweb en Immovlan, maar ook in printmedia zoals Deze Week of Gazet van Antwerpen, sociale media en regionale tv-zenders. Dat geeft een betere zichtbaarheid en vlottere verkoop. Ons beperken tot één site komt niet overeen met die visie”, zegt Johan Heylen.

Bron: Gazet van Antwerpen