Ons doel met deze rebranding was om een duidelijk herkenbaar merk te creëren, met een onmiskenbare link naar de andere afdelingen van Heylen Vastgoed. We nemen steeds de expertise en kracht van ons hele team mee, en dat zal nu ook in het straatbeeld duidelijk worden. Er verandert echter niets aan het team en de structuur die er al stond.” aldus Cedric Vanhencxthoven
De nieuwe naam, het nieuwe logo en de herwerkte kleuren moeten de continuïteit, proximiteit en degelijkheid van Heylen Vastgoed benadrukken.
Johan Heylen: “Al onze afdelingen profiteren mee van het merk en de structuur die we als Heylen Vastgoed doorheen de jaren hebben opgebouwd, met binnenkort 10 kantoren in de provincie Antwerpen, een uitgebreide juridische afdeling en een sterk bezochte website. Dat maken we nu nog meer duidelijk dankzij deze rebranding.”
Het vernieuwde merk zal de komende weken worden uitgerold in de provincie Antwerpen. Nieuwe immoborden zijn al gedrukt, nieuwe branding en website werden gelanceerd, en het logo werd al opgenomen in verschillende mediakanalen